11 клас

 

План 
дистанц
ійного навчання

 учнів 11 класу з української мови

                                       на період  карантину
                                      вчитель: Лановик Л.Я.  

ДатаТемаЗавданняЗв’язок з учителем
02.04Контрольне есе на одну з тем: 1.Безпека- цінність для людини й людства. 2. Чи всі люди мають бути підприємливими? 3. Поразки в бізнесі мають загартовувати й спонукати мислити й навчатися. Написати  контрольне есеРоботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
02.04Стилістичне використання синонімів, антонімів, паронімів.Опрацювати параграф 45. Впр. 2,3,4Тести с 156-158Впр 7 с 158  Переглянути урок в рамках Всеукраїнської школи онлайн-занять на час карантину. «Функціональні стилі української мови»  06.04.2020Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
02.04Підготовка до ЗНО.Виконати тести ЗНО 2019. (основна сесія). Зошит № 2   МОН України. Портал Освіта онлайн.You Tube «Підготовка до ЗНО»  Уроки 1-3Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
09.04Стилістичні  особливості слів іншомовного  походження  Опрацювати параграф 46 Впр.2,3,4Виконати тести впр 5 с 160-161 Впр 7 с 162  Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
09.04Стилістичні можливості фразеологізмів  Теоретичні відомості 1.Опрацювати параграф 49 Практичні завдання Впр.2 (усно) с 174Впр 3,4 с 174 (письмово) Тести с 174-176Д/з впр.7 с 176 Переглянути урок в рамках Всеукраїнської школи онлайн-занять на час карантину. «Стилістичне забарвлення та виражальні можливості фразеологізмів» (10.04)Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
09.04Підготовка до ЗНОВиконати тести ЗНО 2019. (Основна сесія) Зошит № 3   МОН України. Портал Освіта онлайн.You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 4-6Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
16.04Стилістичні засоби словотворуТеоретичні відомості 1.Опрацювати параграф  50 Практичні завдання Впр.2,4 с 178-179Тести с 179-180Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
  16.04  Стилістичні особливості частин мовиТеоретичні відомості 1.Опрацювати параграф  51 Практичні завдання     1.Впр.2,4 с 182-183     2. Тести с 183-184Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
16.04Підготовка до ЗНОВиконати тести ЗНО 2019.  (основна сесія). Зошит № 4   МОН України. Портал Освіта онлайн. You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 7-9Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
23.04Синтаксичні одиниці в різних стиляхТеоретичні відомості 1.Опрацювати параграф  52 Практичні завдання Впр.2,4 с 187Впр 5 с 193 Переглянути уроки в рамках Всеукраїнської школи онлайн-занять на час карантину. « Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях». (13.04) « Стилістичні можливості складного речення». (17.04)Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
23.04  Практична риторика.   Інформаційні жанриТеоретичні відомості 1.Опрацювати параграф  53- 54 Практичні завдання 1.Впр.2,4 2.Впр 5 с 193   Переглянути  YouTube Промова Івана Малковича з нагоди вручення Шевченківської премії. Контроль :  впр. 3  с.193Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
23.04Підготовка до ЗНОВиконати тести ЗНО 2019. (Основна сесія) Зошит № 5   Онлайн-консультація до ЗНО-2020 з української мови та літератури від Олександра Авраменка МОН України. Портал Освіта онлайн.You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 10-12Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
30.04 30.04Оцінювальні жанри  Теоретичні відомості 1.Опрацювати параграф  57- 58 Практичні завдання. 1.Впр.2,4 с 198-199 2.Впр 5 с 200 (до речі)   Переглянути урок в рамках Всеукраїнської школи онлайн-занять на час карантину.  Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика). Написання рецензії на прочитану книгу сучасного письменника (27.04)Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
30.04Підготовка до ЗНОВиконати тести ЗНО 2019. (Основна сесія). Зошит № 6 Тести подані  у групі  «Укр. мова 11 клас»   на Viber   МОН України. Портал Освіта онлайн. You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 13-15Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
07.05 07.05Етикетні жанриТеоретичні відомості 1.Опрацювати параграф  59-60 Практичні завдання. 1.Впр.2,3 с 202   Переглянути урок в рамках Всеукраїнської школи онлайн-занять на час карантину. «Правила етикету електронного листування»  (24.04)Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
07.05Підготовка до ЗНОВиконати тести ЗНО 2019. (Основна сесія) Зошит № 7   МОН України. Портал Освіта онлайн.You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 16-18 Онлайн-консультація до ЗНО-2020 з української мови та літератури від Олександра АвраменкаРоботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
14.05Контрольна робота  (річна ). № 4   (тест)  Тести подані  у групі   «Укр. мова 11 клас»                на Viber  Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
14.05 14.05Читання й аналіз тексту (Підготовка до ЗНО)Онлайн зв’язок   у групі  «Укр. мова 11 клас»   на Viber  поч.14.00 -16.00 Виконати тести ЗНО 2019 (додаткова сесія). Зошит № 3   МОН України. Портал Освіта онлайн.You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 19-21 Онлайн-консультація до ЗНО-2020 з української мови та літератури від Олександра АвраменкаРоботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
21.05 21.05Контрольне есе на одну з тем: 1.Міра відповідальності формує патріотизм. 2.Скарби, що визначають сенс життя. 3.Пунктуальність-невід’ємна риса підприємця.Написати контрольне есеРоботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
21.04Фонетика, орфоепія, орфографія (Підготовка до ЗНО)Виконати тести ЗНО 2019 (додаткова сесія). Зошит № 5 Онлайн -консультація   у групі  «Укр. мова 11 клас»   на Viber  поч.13.00-14.45   МОН України. Портал Освіта онлайн.You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 22-24Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
28.05 28.05    Особливості написання власного висловлювання (Підготовка до ЗНО)Онлайн -консультація   у групі  «Укр. мова 11 клас»   на Viber  поч.13.00-14.45   МОН України. Портал Освіта онлайн.You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 25-27 Онлайн-консультація до ЗНО-2020 з української мови та літератури від Олександра АвраменкаЗапитання надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310
28.05 Оформлення сертифікаційної роботи (Підготовка до ЗНО)Онлайн -консультація   у групі  «Укр. мова 11 клас»   на Viber  поч.15.00-16.00   МОН України. Портал Освіта онлайн. You Tube « Підготовка до ЗНО» Уроки 28-30Запитання надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net
   або на  Viber 0970195310

Промова Івана Малковича з нагоди вручення Шевченківської премії.

Контроль :  впр. 3  с.193

 Підготовка до ЗНО – file:///C:/Users/User/Downloads/ Тести укр мова

Частина 1

Українська мова

Завдання 1–10 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

1. Апостроф треба писати на місці всіх пропусків у рядку

А черв..як, надвечір..я, кав..яр

Б верхів..я, миш..як, сер..йозний

В грав..юра, з..юрмитися, арф..яр

Г сузір..я, під..їхати, духм..яний

2. Редагування НЕ ПОТРЕБУЄ словосполучення

А стомившийся за день

Б початкуючі поети

В дозрівші яблука

Г цілюща рослина

3. Лексичну помилку допущено в рядку

А о сьомій годині ранку

Б на наступній неділі

В властивий учневі

Г прийшов у справах

4. Відокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)

А Довгі вечірні тіні перекреслюють порослу споришем вулицю.

Б Налякане голосами людей продиралося через хащі стадо зубрів.

В Дивиться хлопець на зіткані зі срібла вишняки й мало не зітхає.

Г Люблю ходити по вкритій кришталевою росою ранковій траві.

5. На другий склад падає наголос у слові

А позначка

Б центнер

В довідник

Г каталог

6. Спільнокореневими до слова зір є всі слова, ОКРІМ

А прозріти

Б зоріти

В зиркати

Г неозорий

Прочитайте текст і виконайте завдання 7–10.

(1) Веселка, виграваючи розмаїттям кольорів, завжди викликала радість

і захоплення в усіх народів. (2) Її називали дугою, аркою та обожнювали, як сонце, і (З,з)емлю, і трави. (3) Древні (І,і)ндійці вважали райдугу величним луком (Б,б)ога Індри за допомогою якого він пускав стріли, уражаючи злих демонів, що ховалися в чорні хмари. (4) За давнім повір’ям, ця дуга піднімає вгору воду з озер, рік, а потім повертає її у вигляді дощу. (5) У народі кажуть: «Веселка воду бере». (6) Українці вірили: райдуга – це труба, що сягає одним кінцем неба, а інший  опускає в криницю, з якої п’є (Б,б)огородиця.

7. Слово демонів (речення 3) можна замінити словом

А ворогів

Б лиходіїв

В волхвів

Г духів

8. З великої літери в тексті треба писати слово

А (З,з)емлю

Б (І,і)ндійці

В (Б,б)ога

Г (Б,б)огородиця

9. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Б другому

В третьому

Г шостому

10. Вставним словосполученням ускладнено речення

А перше

Б друге

В четверте

Г шосте

11. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку

А зроду-віку, з давніх-давен, спрадавна

Б видимо-невидимо, анічичирк, аби-де

В як-не-як, в основному, по-чиновницьки

Г більш-менш, хтозна-коли, довкруги

Д по-четверте, всього-на-всього, щосереди

12. Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка

А зіставити, просьба, зябра

Б усмішці, смієшся, посмішка

В несеться, тюльпан, тьмяно

Г перифраз, фонетика, любов

Д край, вокзал, закріплення

13. Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка

А свис..нути, ненавис..ний, пес..ливий

Б тиж..невий, тріс..нути, захис..ник

В навмис..но, провіс..ник, хвас..нути

Г радіс..ний, аген..ство, ціліс..ний

Д балас..ний, перехрес..ний, зліс..ний

Завдання 11–23 мають по п’ять варіантів відповіді, з яких лише один правильний.

14. Розгляньте рисунок. Правильними відповідями

на запитання «Котра година?» будуть усі, ОКРІМ

А шоста година п’ятнадцять хвилин

Б п’ятнадцять хвилин сьомої

В п’ятнадцять хвилин по шостій

Г чверть на сьому

Д чверть по шостій

15. Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку

А розмова з Олегом Плющ

Б гаманець Мар’яни Гриців

В телефон Артема Сидька

Г зустріч з Ганною Гончарук

Д робота Данила Федоренка

16. Прочитайте речення.

На рівнин(1)ому березі Ел(2)ади зібралося числен(3)е військо, а

морські хвилі гойдали споряджен(4)і в дорогу кораблі: Менелай прагне

помститися Парісу за викраден(5)я Єлени.

Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Д 5

17. Прочитайте речення.

Перед виходом з дому не забудьте … світло і , … погоду, … всі вікна.

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

А вимкнути, незважаючи на, позачиняти

Б виключити, незважаючи на, позакривати

В вимкнути, не дивлячись на, позачиняти

Г вимкнути, незважаючи на, позакривати

Д виключити, не дивлячись на, позачиняти

18. НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні

А «Саме щоденні звички роблять вас успішними людьми або невдахами», –стверджує Томас Корлі в книзі «Зміни свої звички – зміни своє життя».

Б Автор зазначає: «Близько 90 % багатіїв читають щодня бодай 30 хвилин. Це зазвичай три типи видань: біографії успішних людей, книги із саморозвитку та історичні розвідки».

В «Хочеш бути успішним – спілкуйся з успішними людьми, – наголошують фахівці та додають: – Краще мати справу із цілеспрямованими оптимістами, аніж із негативно налаштованими заздрісниками».

Г «Тривалий успіх можливий лише за умови позитивного ставлення до

життя», – підбадьорює читачів автор книги. – Усі лідери вміють радіти

кожному дню, будь-якій дрібниці».

Д «А от що вам може бути не до вподоби, – інтригує Томас Корлі, – то це те, що багатії прокидаються за три години до початку свого робочого дня, бо мають устигнути залагодити дві-три особисті справи».

19. Прочитайте речення.

Хмари(1) що з’явилися потім(2) було послано для того(3) щоб підкреслити

бліду(4) трохи вицвілу за день синяву неба(5) і щоб розсіювати на землю

вечірнє сяйво.

Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Д 5

20. Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента

«Оглядаючи експозицію музею, …» додати

А екскурсоводом було наведено невідомі факти про неї.

Б усі експонати вразили нас своїм різноманіттям.

В уважно слухайте гіда, робіть короткі записи.

Г наші знання з історії були дуже доречними.

Д це чудова можливість поринути в минуле.

21. Однорідними додатками ускладнено речення

А Софійка попросила нас прийти раніше й підготувати сюрприз для

іменинника.

Б Любомир хотів зупинитися, заспокоїтися, розчинитися в далекому

безмежжі.

В Ярослав мав давню мрію – потанцювати й поговорити з однокласницею.

Г Олесина й Оксанина квартири розміщені праворуч від ліфта, біля сходів.

Д Назар бере наплічник і вирушає вишукувати й купувати раритетні книги.

22. Синонімічним до простого речення «У сучасному світі вивчення мов

міжнародного спілкування вкрай потрібне для досягнення особистістю

успіху» є складне речення

А У сучасному світі вивчати мови міжнародного спілкування вкрай потрібно, тому що так особистість може досягти успіху.

Б У сучасному світі вивчення мов міжнародного спілкування вкрай потрібне, щоб особистість могла досягти успіху.

В У сучасному світі вивчати мови міжнародного спілкування вкрай потрібно, адже це свідчить про досягнення особистістю успіху.

Г У сучасному світі вивчення мов міжнародного спілкування вкрай потрібне, бо так особистість досягне успіху.

Д У сучасному світі вивчення мов міжнародного спілкування вкрай потрібне через те, що так особистість може досягти успіху.

23. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).

Вогнища то згасали,(1) то знову спалахували,(2) жахаючи собою

темряву,(3) і тоді здавалося,(4) що на яр налетіли якісь фантастичні

чорні птахи,(5) які кружляють над ним,(6) махаючи велетенськими

крилами,(7) і все намагаються викрасти ті вогні.

НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване

в рядку

А кома 1 – між однорідними членами речення

Б коми 2, 6 – при відокремленій обставині

В кома 3 – на межі сурядних частин складного речення

Г коми 4, 5 – на межі підрядних частин складного речення

Д кома 7 – при однорідних членах речення

24. Доберіть до кожного фразеологізму антонім.

Фразеологізм

1 тримати в чорному тілі

2 розкрити карти

3 викинути з голови

4 мозолити руки

25. Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.

Випадок уживання тире

1 тире при відокремленій прикладці

2 тире в складносурядному реченні

3 тире при однорідних членах

речення

4 тире між підметом і присудком

Приклад речення

А На річці, у лісі, у полі – усюди  панувала таємнича німотна тиша.

Б Непереможна безборонність – твій  меч єдиний і єдиний щит.

В Для гордої і владної душі життя і воля – на горі високій.

Г Київськими вулицями вишикувалися каштани – почесна варта весни.

Д Я усміхнувся щиро – і все навкруг  радіє і сміється.

26. Приєднайте до частини речення «Сучасні пристрої мають допомагати користувачеві…» запропоновані фрагменти та з’ясуйте тип кожного з утворених речень.

Фрагмент речення

1 оскільки були створені власне для цього.

2 й полегшувати життя в інформаційному світі.

3 але надмірна залежність від них є небезпечною.

4 їхня важлива функція – пошук інформації

Тип речення

А просте з однорідними членами

Б просте з відокремленими членами

В складнопідрядне

Г складносурядне

Д складне безсполучникове

27. Доберіть приклад до кожного типу односкладного речення.

Приклад речення

А У королівстві дзеркал – лабіринт аватарів.

Б І дороги вперед тут тобі не підкажуть.

В Тут ні вітру, ні променів сонця нема.

Г Упізнаєш себе у віддзеркаленій парі.

Д Дивовижної казки мудрі слова…

Тип односкладного речення

1 означено-особове

2 неозначено-особове

3 безособове

4 називне

28. З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Діти вибирають книжки про драконів та ельфів, (1)характерників і

(2)зачарованих   музикантів, а, прочитавши їх, урешті виростають сильними й добрими, здатними (3)свідомо протистояти злу в (4)реальному житті та у власній душі.

А іменник

Б прикметник

В прислівник

Г форма дієслова (дієприкметник)

Д форма дієслова (дієприслівник)

Читання й аналіз тексту

Завдання 29–33 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

Мурали Києва

(1–8) За кілька останніх років митці прикрасили зовнішні стіни київських будівель десятками яскравих і масштабних малюнків – муралів. Талановиті художники з України, Іспанії, Аргентини, Австралії та Франції оживили урбаністичний пейзаж столиці захопливими картинами. Неймовірні портрети, пейзажі й абстракції не лише тішать око своїми барвами та майстерністю виконання. Вони покликані привернути увагу до важливих тем і нагальних проблем: боротьби українців за свободу й гідність, загрози глобального потепління, видатних особистостей тощо.

(9–14) Мурали – один із різновидів сучасного вуличного живопису. Від

звичайних графіті їх відрізняють зміст і масштабність. На думку багатьох, це

справжні витвори мистецтва. Традиція стінопису в Києві як зовні, так і всередині будівель не нова. Зокрема, 1979 року відома майстриня петриківського розпису Марфа Тимченко разом із чоловіком Іваном Скицюком і дочкою Оленою створили ілюстрації майже до 50 казок у магазині іграшок «Казка».

(15–22) Сьогодні особливої популярності набули патріотичні картини.

Найбільші з них можна побачити на Андріївському узвозі та на вулиці Боричів Тік. Їхнім автором є відомий стритарт художник із Франції Жульєн Маллан. На стіні п’ятиповерхової споруди зображено українку, її портрет доповнює пейзаж стародавнього Києва з украпленнями малюнків визначних пам’яток. Цей же майстер розписав будинок на вулиці Ольгинській: підлітки в одязі національних кольорів сидять спинами одне до одного й тримають ланцюг із підвіскою у вигляді

українського герба.

(23–27) На стінописі «Я люблю Україну» зображено людину у вишиванці,

долоні якої на тлі українського прапора складені у формі серця. Побачити малюнок можна у Виноградному провулку на Печерську. Цей патріотичний живопис створила команда «Uptown Team» – Максим Калмиков та Володимир

Загородній із Вишгорода. (28–31) Найвідоміший оболонський мурал – панорама Києва на вулиці Тимошенка, 13. Його автор – киянин Михайло Химич. Витвір вражає розмірами: 5 метрів заввишки та 27 – завдовжки. Майстер працював упродовж трьох місяців і витратив 15 літрів акрилової фарби.

(32–35) У центрі столиці, на бульварі Лесі Українки, з’явилося нове

зображення – чарівна українка з вишиванкою. Це робота австралійського художника Ґвідо ван Хелтена, яку він присвятив красі наших жінок. До речі, цей настінний малюнок уважають найвищим у Європі – 42 метри.

(36–39) Місця для стінописів художники вибирають самі: знаходять потрібні за форматом і розташуванням, а потім отримують дозвіл в організаціях, що відповідають за благоустрій цієї території. Іноді авторам пропонують уже готові варіанти, вибрані заздалегідь представниками міської влади.

(40–46) Деякі кияни висловлюють думку, що такі малюнки виправдані лише на старих радянських спорудах – звичайних «коробках», яких багато в місті. Інші вважають, що доречність муралів залежить від того, де, на якій будівлі та в якому форматі вони виконані. Якщо це історична забудова, тоді категорично ні; якщо житловий будинок непоказний, то настінний живопис, звичайно, прикрасить його. Головне, щоб був прихований сенс, спонука до роздумів, а не   лише відображення авторової фантазії, зрозумілої виключно йому.

(47–51) До речі, у США стритарт розцінюють як облаштування міста. У

Маямі, Сан-Франциско чи Атланті місцева влада залучає таких митців до благоустрою занедбаних районів, пустирів, парків і станцій метро. Є навіть спеціальні департаменти, що реалізовують ці проекти. Чому б не запозичити такий позитивний досвід?..

(52–54) Р.S. До речі, у рамках нового проекту City Art Гео ЛЕРОС у Києві, у парку ім. Т. Шевченка, поставили креативні лавки. Чим не об’єкти сучасного вуличного мистецтва?!

За О. Агарковою

29. На сайті цей текст доречно розмістити в рубриці

А «Сучасна урбаністична культура»

Б «Комунальні проекти Києва»

В «Символіка українських орнаментів»

Г «Архітектурні пам’ятки Києва»

30. Відповідно до тексту правильним є твердження

А Мистецтво вуличного живопису поширене в багатьох країнах.

Б Мурали найдоцільніше розміщувати на пам’ятках архітектури.

В Найкращими в Києві є стінописи, створені зарубіжними митцями.

Г Місце для малюнків на будівлях вибирають лише художники.

31. У тексті НЕМАЄ мікротеми

А вибір місця для сучасних стінописів

Б закордонний досвід використання муралів

В тематика столичних настінних малюнків

Г історія виникнення вуличного живопису у світі

32. Прочитайте слова В. Щербака.

Квітково-сюжетні буйнобарвні композиції особливо вражали маленьких

відвідувачів, які радісно впізнавали тут немало улюблених героїв, з

неабиякою майстерністю зображених серед фантастичних квітів, дерев

та зела…

Наведений уривок стосується творчості

А Жульєна Маллана

Б Михайла Химича

В Марфи Тимченко

Г Ґвідо ван Хелтена

33. На фото зображено київський мурал, що прикрашає будинок на

А вулиці Ольгинській

Б вулиці Тимошенка

В Андріївському узвозі

Г бульварі Лесі Українки