9 клас

План 
дистанц
ійного навчання учнів  9 класу
 з
географії на період карантину
вчитель: Воловик О.В.

Дата                               ТемаІндивідуальне завданняЗв’язок з учителем
01.04.20.Водні шляхи,найбільші морські та річкові порти України.Повітряний транспорт.Транспортні вузли.Міжнародні транспортні коридори на території України.Опрацювати параграф 36,ст.202-205,виконати творче завдання на ст..205 https://www.youtube.com/watch?v=iPY5Rripe5EРоботи надсилаєм у Messenger
03.04.20.Транспорт світу.Країни,що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів.Найбільші морські порти,їх вплив на розміщення промисловості.найбільші судноплавні річки світу.Найбільші аеропорти світу.Міжнародні транспортні коридори.Опрацювати параграф 35,виконати завдання рубрики «Попрацюйте в групі» ВІДЕОПЕРЕГЛЯД ПРЕЗЕНТАЦІЇ https://www.youtube.com/watch?v=epxXrxLc_0s https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIUРоботи надсилаєм у Messenger
08.04.20.Торгівля як вид послуг.Форми торгівлі.Показники зовнішньої торгівлі.Торгівля в Україні.Обсяги та структура експорту та імпорту товарів і послуг.чинники концентрації роздрібної в населених пунктах, регіонах.Опрацювати параграф 37,38 Відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=h-Gu_y-DmIs 
10.04.20.Основний ринок товарів і послуг.Основні напрямки зовнішньоторговельних зв’язків.Опрацювати параграф 38.Відповіді на тестові запитання  Відеоурокиhttps://www.youtube.com/watch?v=gmTCssAm0EA https://www.youtube.com/watch?v=y6fpdW8GMVUРоботи надсилаєм у Messenger
15.04.20.Світова організація торгівлі.Регіональні зони вільної торгівлі.(NAFTA ASEAN та ін..)Опрацювати параграф 37,ст..210 https://www.youtube.com/watch?v=NKPim3m1yZQ 
17.04.20.Туризм як складник національної економіки,його види.Чинники розвитку туризму в регіоні,країні.туристична інфраструктура.Туризм в Україні.Особливості природних рекреаційних ресурсів.Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні.Туристичні райони в Україні.Опрацювати параграф 39 ст.216-218,параграф 40 https://www.youtube.com/watch?v=FMABcRTmAIo 
22.04.20.Міжнародний туризм.Основні туристичні регіони світу.Опрацювати параграф 39 ,ст..219-220,скласти схему «Основні туристичні регіони світу»,вказавши країни,що входять до їх складу. https://www.youtube.com/watch?v=0JUBdUBx-HYРоботи надсилаєм у Messenger
24.04.20.Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО.Опрацювати параграф 39 ст.220-221,робота з картами атласу,контурними картамиРоботи надсилаєм у Messenger
29.04.20.Роль науки й освіти в суспільстві.особливості наукової і освітньої діяльності як видів економічної діяльності.Опрацювати параграф 41,ст.227-228.Запитання 1,2 та завдання рубрики “Шукайте в інтернеті”ст.232. https://www.youtube.com/watch?v=BbI4595A7owРоботи надсилаєм у Messenger
30.04.20.Форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси ,технопарки.найвідоміші накові центри у світі та Україні.Опрацювати параграф  п.41,ст. 228-232.Відповідь на запитання 3-5 та творче запитання,ст.232Роботи надсилаєм у Messenger
06.05.20.Охорона здоров’я.Найвідоміші центри охорони здоровя в Україні та світіОпрацювати параграф Опрацювати п.41.,ст.232.Відповідь на запитання 6 на ст.232.Роботи надсилаєм у Messenger
08.05.20.Фінансові послуги.світові центри банківсько-фінансової діяльності.Вплив глобалізації на розміщення фінансових установ.країни- офшори.особливості розміщення фінансових установ в Україні .Опрацювати параграф Опрацювати параграф 42. Завдання.Використовуючи мережу інтернет,дізнатися ,які компанії і з яких країн є світовими лідерами за виробництвом програмного забезпечення.(письмово )https://www.youtube.com/watch?v=b9HrnYsaH_4Роботи надсилаєм у Messenger
13.05.20.Аутсорсинг,його переваги та недоліки.Аутсорсинг інформаційних технологій.Компютерне програмування ,консультування та пов’язана з ним діяльність.Країни- лідери на світовому ринку комп’ютерного програмування .Опрацювати п.43,виконати тести на ст.243.Роботи надсилаєм у Messenger
15.05.20.Підсумковий урок за темою «Третинний сектор господарства»Тематична.Виконати тестові завданняРоботи надсилаєм у Messenger
20.05.20.Поняття про глобальні проблеми людства,причини їх виникнення.проблема війни і миру.Проблема тероризму.Опрацювати параграф 44.Відповісти на запитання на ст.250. https://www.youtube.com/watch?v=N5KCHcrBCr8Роботи надсилаєм у Messenger
22.05.20.Екологічна проблема.Сировинна і енергетична проблеми.Демографічна й продовольча проблеми.Проблема відсталості країн,що розвиваються .Опрацювати параграф 44,45.Відповісти на запитання на ст..254/Дослідити глобальні проблеми людства ,результати занести у таблицю за такими запитаннями 1.Назва глобальної проблеми.2.Зміст проблеми .3Причини виникнення. 4.Шляхи розв’язання. https://www.youtube.com/watch?v=N5KCHcrBCr8Роботи надсилаєм у Messenger
27.05.20.Взаємозв’язок глобальних проблем.Роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв’язуванні. .Сталий розвиток- стратегія людства.Опрацювати параграф 46,47 
29.05.20.Підсумок за навчальний рік