План
дистанційного навчання
учнів 9 класу з української мови
на період карантину
вчитель: Лановик Л.Я.
Дата | Тема | Завдання | Зв’язок з учителем |
02.04 | Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком | Опрацювати параграф 32 с. 112Виконати впр 2 с. 113Впр. 1 с 112, впр. 3 с.113. впр. 4 с. 114 – для усного спілкування. С 115YouTube завданняВпр. д/з С 115 | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
02.04 | Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком | 1.Опрацювати параграф 32 с.112 2.С. 115 Синтаксичний розбір складного речення. (для усного спілкування) | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
09.04 09.04 | Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку. Складне речення з різними видами зв’язку (узагальнення вивченого) | Опрацювати параграф 32 с.112 Переглянути урок в рамках Всеукраїнської школи онлайн-занять на час карантину «Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку». | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
16.04 16.04 | РМ № 14-15. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю. | Онлайн – читання тексту у групі «Укр. мова 9 клас» на Viber о 9.00- 9.45 | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
23.04 23.04 | Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. | Параграфи 33,34. Практичні завдання: впр.1,2,3 (усно). ст.120-121, 2. впр 4 с 122 (письмово) 3. впр (буд) с 119 завд А,Б 4.виконати впр 1,3 с 124-126 (усно) 5. впр. 2,4 (письмово) | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
30.04 30.04 | РМ № 16. Тези прочитаної науково-пізнавальної статті. Види й засоби міжфразового зв’язку | Опрацювати параграф 36. Практична робота: Виконати впр 1 . письмовоВпр 2. Переглянути у YouTube відеоролик «Як зробити вивчення мови ефективним?». Скласти конспект прослуханого (письмово). Опрацювати параграф 35. Тести с 125-126 | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
07.05 07.05 | РМ № 17. Конспект сприйнятого на слух науково – навчального тексту. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності | Онлайн – читання тексту у групі «Укр. мова 9 клас» на Viber о 9.00- 9.45 Параграфи 33,34. Практичні завдання: 1. впр.1,2,3 (усно). ст.120-121 2. впр 4 с 122 (письмово) 3.впр (буд) с 119 завд 4.впр 1,3 с 124-126 (усно) 5.впр. 2,4 (письмово) | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
14.05 | КР № 4. Складне речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тест). | Тести у групі «Укр. мова 9 клас» на Viber | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
14.05 | РМ № 18. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну тему або суспільну тему. | Теми для контрольних творів Даймо на працю для України серце, і розум, і руки!В океані рідного народу відкривай духовні острови.Історія проситься в сни нащадків.І ладнає совість гармати проти підлості і обмов.Любить людей мене навчила мати.Правді в очі дивіться прямо (Брехня – рідна сестра страху).Ти кермуй туди спокійно, де горить мета твоя. | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
21.05 21.05 | Узагальнення і систематизація. Основні орфограми. Пунктуація простого речення. | Опрацювати параграфи 37-39 Впр.4 с 131, Впр. 3 с. 132 Тести с 134-135 | Роботи надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |
28.05 28.05 | Контрольний диктант Підсумковий урок Резюме | 9 клас, Українська мова. Аврвменко О,М, Збірник текстів для диктантів .youtube Диктант № 9. Онлайн – консультація у групі «Укр. мова 9 клас» на Viber поч.13.00-14.45 параграф 40, впр 3 с 137 | Запитання надсилайте на електрону скриньку studanka@ukr.net або на Viber 0970195310 |