План
дистанційного навчання учнів 9 класу
з фізики на період карантину
вчитель: Воловик О.В.
Дата | Тема | Індивідуальне завдання | Зв’язок з вчителем |
31.03.20 | Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному і горизонтальному напрямах і по похилій площині) | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=JPoDTgoWvgY.Запис формул у зошит. | |
03.04.20 | Розв’язування задач та вправ. | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=JPoDTgoWvgY.Запис задач у зошит | |
03.04.20 | Розв’язування задач та вправ. | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=WGez1KmTk8E.Запис задач у зошит | |
06.04.20 | Контрольна робота з теми «Рух і взаємодія» | Роботи надсилаєм у Messenger | |
10.04.20 | Взаємодія тіл.Імпульс.Закон збереження імпульсу. | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=mjmHOZRdSvU,формули і основні поняття записати у зошит. | |
10.04.20 | Взаємодія тіл.Імпульс.Закон збереження імпульсу. | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=9AONnlOcBwc,формули і основні поняття записати у зошити. | |
13.04.20 | Розв’язування задач та вправ. | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=zisIBKdWoKg | |
17.04.20 | Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки. | Опрацювати параграф 37(2) ,виконати вправу37(2),підготувати повідомлення про досягнення в галузі космонавтики | Роботи надсилаєм у Messenger |
17.04.20 | Досягнення космонавтики | Опрацювати параграф 37,виконати вправу 37(3) | Роботи надсилаєм у Messenger |
20.04.20 | Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=KS-6eABBen0 | |
24.2.04.20 | . Застосування законів збереження енергії й і мпульсу в механічних явищах | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=_Rdqm4pCIsQопрацювати параграф 38,розглянути з наступним записом задачі на ст..236-239 | |
24.04.20 | Розв’язування задач та вправ. | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=cixpC8YEfp0 | |
27.04.20 | Розв’язування задач та вправ. | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=jn6bZcaaIaE | |
30.04.20 | Інструктаж з БЖД.Лабораторна робота № 7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» | Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=G8_-LxLgM9s | |
30.04.20 | Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. | Опрацювати параграф 39, вправа 39 (1,2),перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=sKG1lRHJ3XQ | Роботи надсилаєм у Messenger |
04.05.20 | Фундаментальний характер законів збереження в природі. | Опрацювати параграф 39, вправа 39(3-5) | Роботи надсилаєм у Messenger |
08.05.20 | Прояви законів збереження в теплових,електромагнітних,ядерних явищах. | Опрацювати матеріал за посиланням https://mozok.click/2140-proyavi-zakonv-zberezhennya-v-teplovih-elektromagntnih-yadernih-yavischah.html | |
08.05.20 | Еволюція фізичної картини світу.Вплив фізики на суспільний розвиток та науково- технічний прогрес | Опрацювати параграф 40,перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=7soCLrs8BJY,повторити параграфи 36-39 | |
11.05.20 | Контрольна робота з теми «Закони збереження».Тематична. | Підготувати проєкти до захисту | Роботи надсилаєм у Messenger |
15.05.20 | Захист навчальних проєктів | Підготувати проєкти до захисту | Роботи надсилаєм у Messenger |
15.05.20 | Захист навчальних проєктів | Підготувати проєкти до захисту | Роботи надсилаєм у Messenger |
18.05.20 | Захист навчальних проєктів | Підготувати проєкти до захисту | Роботи надсилаєм у Messenger |
22.05.20 | Захист навчальних проєктів | ||
22.05.20 | Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. | Опрацювати тему “ФІзика і проблеми безпеки життєдіяльності людини” на ст 261-263. та матеріали інтернет ресурсуhttps://www.youtube.com/watch?v=1MVfmhOQrA8 | |
25.05.20 | Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії | Опрацювати матеріал за посиланням https://subject.com.ua/textbook/physics/9klas_1/78.html.Підготувати повідомлення на тему «Альтернативні джерела енергії» | Роботи надсилаєм у Messenger |
29.05.20 | Альтернативні джерела енергії | ||
29.05.20 | Підсумковий урок з теми «Фізика і екологія» |